Iron Man och spenatsoppa


I onsdags gick jag på spontanbio med Sebbe. Vi såg Iron man 3 i 
3D och nu är man tydligen tvungen att betala för glasögonen om man inte
har egna. Men.....återvinner man dom inte sen? Varför ska det kosta? ååååååh!

Den var iaf bra. Fin. Trots att jag inte har sett nån annan Iron man-film innan så hängde jag med
ganska bra. Och Guy Pearce var med! Jag var typ lite småkär i honom när jag var 12....hehe.

Sen åkte vi hem och åt en sen middag. Sebbe gjorde spenatsoppa, något jag typ aldrig
har ätit. När mamma gjorde det till familjen när jag var liten slapp jag det alltid för jag ville
verkligen inte ha. Jag åtpannkakor istället! :D Men Sebbes soppa var inte så dum!
Den var riktigt god! Men det är lite konstigt att man har ägg till. Det funkar ju smakmässigt,
men tanken på den kombinationen funkar inte. Jaja.





 


Det var iaf en bra onsdag. 
Det är ganska lugnt i skolan just nu. Relativt lugnt. Eller så tar jag det mer lugnt än jag borde...
Vi läser en helt obegriplig kurs just nu som heter Kultur -och designpolitik. Upphetsande va?
Trots att det har gått två veckor har jag ändå inte riktigt greppat vad det är vi ska göra...yey!

Sebbe ritade ansikten till mina läppar...

Det ska hur som helst bli jätteskönt med lite sommarlov. Det har varit ett kämpigt år och det
ska bli så skönt att slippa tänka på kurslitteratur, tentor och seminarier. Bara få slöa och göra
vad jag vill. Jag väntar fortfarande på besked från gröna lund och jag hoppas att dom hör av sig snart!
Det skulle vara så himla najs att få jobba där i sommar. Tjäna lite stålars och träffa Linnea! :D
 

Jaja. Vi får se hur det blir med det. Jag är skeptiskt och skulle jag ha fått tjänsten borde dom
ha sagt det nu. Snart är ju sommarn över!! Typ......jaja

I helgen åker jag till Söderköping för att fira Sebastians moster som fyller 70! Hon kommer
ända från USA och det verkar bli ett gäng som ska träffas. Jajja! 


BAJ BAJ!

Kommentarer
Postat av: tacocat

JAG tycker du ska få jobb!

2013-05-18 @ 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0