Söndag

 
Vaknade bakis för första gången på några veckor. Otroligt härligt.
Nä. Men det har iaf varit en väldigt bra dag! (förutom att mina byxor var otroligt trasiga
och att jag nästan glömde plånboken på spårvagnen...)

Först stack jag och Sebbe tills hans mammas lägenhet för att städa upp 
efter gårdagens fest. Det gick fort! Sen satt vi i Gröndal och åt en glass.

Vi for sen till Gamla Stan, Sebbe ville ha en ny serietidning. Vi blev hungriga och 
åt en skiiiiiiiitgod pastasallad på ett ställe på Hornsgatan. Jag dog matdöden. Sjukt gott!

Sen vandrade vi runt på söders höjder och bara slöa. Med gott samvete! Äntligen.
Det var otroligt härligt väder! Men väldigt blåsigt :I 

Sen åkte jag hem och tittade på face off. Det bästa söndagsnöjet ^__^
 
 
 
 
 
Trött Sebastian

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0