Tre festliga dagar: Del 3

 
Fredag.
En varm härlig dag!
Jag joggade ute för andra gången i år! Det var riktigt skönt!
Sen blev det mer glass på ballen. 
Handlade på daglivs och såg de nya colaflaskorna! Hittade en Elin men ingen
Petra. Så det fick bli en Pontus, det närmsta jag kom....

Jag åt middag, försökte komma på vad jag skulle ha på mig. Så det
slutade med att jag typ rev ut halva garderoben. Sen förade jag lite
med mig själv innan jag for iväg på fest. Väldigt trevligt och ensamt...

Sen skulle jag iväg på födelsedagsfest som en klasskompis skulle ha
med tre kompisar. De hade hyrt en lokal på Karolinska institutet så jag drog dit
och mötte upp Sebbe. När vi kom in trodde jag att vi hade kommit fel då puben
var öppen för alla, men sen visade det sig att vi hade kommit rätt =) 
Helt random träffade jag Jocke som jag känt sen dagis och Viktior från gymnasiet!
Skitkul! Men sen var de tvugna att gå när puben stängde och bara 
var till för oss som var bjudna på festen. 

På festen fanns det en DJ, rökmaskin, billig dricka osv osv. Kanske FÖR billig...
Det var iaf kul att hänga med klasskompisarna utanför skolan för en gångs skull! 
Allt blev mer och mer luddigt ju längre in på natten vi kom och jag har ärligt talat
minnesluckor. Jag minns inte riktigt hur hemfärden gick till. Jag minns att vi åt
på en Sibyllagrill innan vi åkte hem! Men jag vet inte vad jag åt....antagligen en burgare.
Läskigt....Det är iaf ett mirakel att jag fick med mig allt hem. Förutom mina hörlurar, dom måste 
jag ha tappat nånstans =((((
Nu känner jag för att ta det lite lugnt med alkoholen den närmsta tiden ^____^
 


 
 
 
 




 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0